zondag 20 november 2016

Addicted to Stamps Challenge #136

Goedemorgen lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn winterse mixed media kaart.
Vandaag begint er een nieuwe challenge bij het Addicted to Stamps Challengeblog met het thema "Use diecuts/punches" dus gebruik stansmallen en of ponsen op je creatie en natuurlijk een stempel, zoals je bij mij ziet mag het dus ook een tekststempel zijn!
Voor mijn doen heb ik een CAS kaart gemaakt omdat ik dat ook erg mooi vind.


De label is een stans van Magnolia en de vlinder is een stans van Joy, de tekst is van Marianne Design, verder heb ik nog een embossingfolder van Couture Creations gebruikt, ik weet niet meer waar het DP van is maar helaas is dit romantische blokje bijna op, verder heb ik nog een kantje - touwtje en knoopje gebruikt.
Doen jullie weer gezellig mee aan deze leuke challenge, er is een leuke prijs te winnen gesponsord door Marianne Design.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en veel freubel plezier.
Lieve groetjes, Danoesja.

18 opmerkingen:

  1. leuk om op je label die vlinder te verwerken! Heel tof kaartje!
    fijne zondag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, heel lief en romantisch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie inspiratiekaart voor onze nieuwe challenge Danoesja. Geniet nog van je zondag, groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dot joh, inderdaad heel anders dan we van je gewend zijn, maar ik vind hem echt prachtig.
    Mooi, dat DP, jammer he, dat het blokje bijna leeg is.....!!
    Ik zit ook helemaal in de "flow" van CAS kaarten, zo mooi vind ik die.
    Groetjes, Daphne
    (Weet je dat ze bij de Action ook héél leuk DP blokjes verkopen, ik zou zeggen, ga eens kijken)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie stijlvolle kaart Danoesja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Danoesja, this card is absolutly stunning
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,
    je cas kaartje is prachtig! Heel mooi met dat embossing gedeelte erop. Dit zijn kaartjes waarvan ik denk: daar ga ik een serie van maken. Wie weet heb ik deze week tussen de projectjes tijd om dat eens te gaan doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Mooi gevonden deze kleuren en de embossing vind ik erg mooi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Romantisch en chique kaart Danoesja!
    Fijn om te lezen dat een tekststempel ook goed is voor Addicted to Stamps. Momenteel glipt de tijd door mijn vingers en stempels inkleuren kost dan meer tijd dan ik heb.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chique en elegant is het eerste wat erin mij opkomt bij het zien van deze beauty Danoesja! De vlinder met het labeltje is een leuke touch en wat een sierlijke embossing! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prchtige stijlvolle CAS-kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. CAS....maar wel romantisch en sfeervol Danoesja! En wat gaaf die vlinder op je mooie label! Het is weer een prachtig voorbeeld kaartje geworden!!!Fijne avond verder!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Danoesja...
    heel mooi CAS kaartje heb je gemaakt...zo mooi alles gecombineerd...en heel goed voor de inspiratie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Danoesja,
    je hebt een prachtige CAS kaart gemaakt, mooie combinatie van papier ( is van First Edition denk ik) en het embossing gedeelte,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lieve zachte kaart. Dat is wat er in me opkomt bij het zien van deze prachtige kaart.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Danoesja ,
    Wat een prachtige stijlvolle cas kaart !!
    Heel mooi met de embossing mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige lieve kaart. Ook deze stijl is erg mooi!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen