woensdag 19 oktober 2016

Scr@p-Cards Challenge #90

Goedemorgen lieve mensen, vandaag begint er een nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards Challengeblog met het thema "Polkadots/Stippen" en dit is best een makkelijke toch!
Deze keer heb ik er een vintagekaart van gemaakt voor een jarige blogvriendin!


Van linnenkarton heb ik een basiskaart gesneden van 18 x 10 cm en daarop DP van Studio Light gebruikt waar mijn polkadots/stippen op zitten, de randjes heb ik met een distresser ruw gemaakt, deze doily ster van Marianne Design is 1 van mijn favoriete mallen waarop ik een plaatje heb geplakt en ook de tekst is van Marianne Design, de blaadjes en zelfgemaakte bloemen zijn van Crealies, verder nog een touwtje, parels en kleine sierlijke hoekjes die ik uit een vierkante sierlijke mal heb geknipt van Creative Expressions.
Op het Scr@p-Cards Challengeblog zijn alle inspiratiekaarten te bewonderen van het hele design team en superleuk is dat Martine weer terug in het design team zit want zij maakt schitterende kaarten.

                  Onze sponsor voor deze challenge is Het Hobbypaviljoentje.


Doen jullie gezellig allemaal mee aan deze leuke "polkadots/Stippen" challenge.
Nog een hele fijne dag en veel freubelplezier want daar is het echt weer voor!
Lieve groetjes, Danoesja.

15 opmerkingen:

  1. Jouw DT kaartje is ook echt prachtig Danoesja ... mooie dotjes, prachtige mal en de bloemetjes zijn ook echt mooi !
    Ik ga ook mijn dotjes opzoeken hoor !!
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintage kaart Danoesja, er is weer zoveel moois te zien!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danoesja,
    Wat een prachtig vintagekaartje met een heel lief plaatje en heel mooi Papier
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een hele mooie vintage-kaart van gemaakt Danoesja.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart daar gaat ze heel blij van worden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Danoesja,
    Mooie Vintage kaart.
    Prachtig papier, en mooie zachte kleuren.
    Top!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vintage kaart Danoesja!...daar is de jarige vast heel blij mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat ik weet voor wie deze prachtige kaart is, hihi
    Mooi hoor weer je zachte tintjes en prachtig DT werk!
    Hier schijnt de zon al de hele middag, heerlijk!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Danoesja! Ik vind de bloemen ook helemaal toppie. Hier geen zonnetje vandaag. Wie weet morgen..
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja,
    Heel mooie voorbeeldkaart heb gemaakt. Polkadots is inderdaad niet zo moeilijk. Ik ga weer mee doen hoor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt Danoesja als inspiratie voor weer een leuke challenge...zo een prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die leuk Danoesja, ik zag hem vanmorgen al voorbij komen. Een leuk idee om een bingo/verloting te organiseren. Wij zitten in hetzelfde schuitje: 2 weken geleden is de eerste schop in de grond gegaan voor ene appartementencomplex voor Thomas. Eind april is de oplevering. Dat hopen we natuurlijk. Ooit zal het klaar zijn. Fijn dat het bij jullie nu ook de goede kant op lijkt te gaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje...helemaal in de stijl die ik zo graag zie. Lieve kleurtjes...mooi vintage/shabby chic sfeertje....Leuke bloemen....helemaal schattig.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje...helemaal in de stijl die ik zo graag zie. Lieve kleurtjes...mooi vintage/shabby chic sfeertje....Leuke bloemen....helemaal schattig.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen