woensdag 17 februari 2016

Scr@p-Cards reminder challenge #82

Hallo lieve mensen, vandaag mag ik mijn reminder laten zien voor het Scr@p-Cards Challengeblog voor de lopende challenge met het thema "Alles mag met een strik"


Het is een label geworden en hij werd helemaal vanzelf roze hihihi. De mal waar het mooie plaatje van Syta van Gelderen inzit is van Marianne Design, de blaadjes zijn van Elizabeth Craft Design en de bloemen zijn gemaakt met een mal van Crealies en distress-ink, verder zit er wondgaas - kant - roosje - parels en een grote strik deze keer op. Het witte sierlijke deel onderaan is gedaan met structuurpasta, en met twinkeling H2o heb ik wat spetters aangebracht, het zwarte lijntje is met een fine-liner getekend.
Doen jullie nog gezellig mee aan deze leuke challenge, er is een leuke prijs te winnen en wij genieten altijd van jullie creaties, je kan nog meedoen tot en met dinsdag 1 maart 13.00uur.
Ik wens jullie nog een hele fijne woensdag, lieve groetjes Danoesja.

13 opmerkingen:

  1. Prachtig label,Danoesja.Moooie kleurtjes en heel mooi kantje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden en die kleur roze vind ik erg mooi. Misschien ga ik even kijken en meedoen vind een strikje op de kaart altijd leuk. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige reminder met mooie bloemen, plaatje en hele mooie zachte kleuren en zelfgemaakte bloemen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig label heb je gemaakt Danoesja,
    alles past weer perfect bij elkaar,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supers Danoesja en de spetters had ik al opgemerkt, maar weet nu waardoor! Een heel mooi geheel is het geworden en een plaatje om te zien...ennuh ik vind zoveel roze helemaal niet erg hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende label heb je gemaakt.
    Vind de spetters ook heel leuk
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Práchtig vind ik dit, zóóó lief.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suuuuuuuuuuuuuuuper prachtige tag Danoesja.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moooooi.
    Helemaal af en echt heel erg mooi, ik hou van dat romantische

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende label heb je gemaakt Danoesja !!
    Mooi van kleur romantisch .
    Prettig weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeeeeeeeeeel mooi Danoesja. Groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen