zondag 31 augustus 2014

Pastel (Soft) Colours @ Addicted To Stamps Challenge

Hallo lieve mensen, vandaag begint de nieuwe challenge #86 van Addicted To Stamps weer na de zomerstop, met een heel leuk thema wat helemaal bij mij past n.m.l. "Pastel (Soft) Colours".
Ik heb geen stempeltje ingekleurd maar een vlinder gestempeld en die op mijn kaartje verwerkt.


De bloemetjes zijn met een ponsje gemaakt met in het hart een klein bloemetje gestempeld, daarna nat gemaakt en in elkaar gevouwen en weer opengemaakt toen ze droog waren, dan krijg je hele leuke verfrommelde bloemetjes. De takjes zijn van grotere takken die ik een hele tijd geleden eens van Miranda heb gekregen, volgens mij komt die van de Xenos, ik heb er stukjes van geknipt en die er weer tussen geplakt. Zijn er verder nog vragen over de kaart dan hoor ik het wel.

Gisteren heb ik een heerlijke dag samen met Miranda in Den Bosch gehad, het was super gezellig om Corrie en Cindy van ons Borduurblog te ontmoeten. Ook Christa en haar vriendin Sinika schoven gezellig bij ons aan tafel aan. We hebben weer wat inspiratie opgedaan en natuurlijk nog wat leuke dingetjes gekocht. Het was een dag met een gouden randje waarvan we nu lekker nagenieten.
Morgen ben ik er weer met een kaartje voor de nieuwe challenge op ons Borduurkaartenblog.
Een hele fijne zondag nog allemaal, geniet van alles wat je doet.
Lieve groetjes, Danoesja.

20 opmerkingen:

  1. Beeldschoon zo in de pasteltinten, het ziet er fantastisch mooi uit Danoesja.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top dat je zo genoten hebt op de beurs samen met Miranda. Ik zit hier nu helemaal te genieten van je kaart. ik denk dat ik verliefd ben.......hahahhaah!! Zonder gekheid ik vind hem SCHITTEREND!!!! Super, supermooi!!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooie layout. Prachtige kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Danoesja! Ik loop wat achter want ook je 2 mooie vorige kaarten had ik nog niet gezien.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer zeg, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad op de beurs, dit jaar ben ik niet geweest, had mijn zinnen gezet op de kraaltjes bij Doe@ding, en ja je kan het maar 1 keer uitgeven he, fijne zondag liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon en lief in die zachte tintjes Danoesja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is schitterend Danoesja!! Al die kleine bloemetjes en die vlinder stempel blijft leuk! Het is een echte blikvanger...top!
    En in den Bosch gezellig bij gekletst met blogdinnen, dat is toch zo leuk hè!
    Dit keer heb ikzelf de beursen even overgeslagen, het is ook zo'n eind weg en dr trein wordt er ook niet gebruiksvriendelijker op, hihi. Volgend jaar maar in de buurt een paar dagen een huisje huren...is beter. Fijne zondag nog en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, zo mooi in de pasteltinten,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is echt beeldschoon,
    heel erg mooi gemaakt ☺
    Fijn dat het zo leuk was op de beurs !

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi
    Wat een lief kaartje in deze pastel tintjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Danoesja,
    al wat beter met je arm. Ik snap dat je het er niet elke keer over wilt hebben maar ik hoop dat het steeds beter gaat.
    Je kaartje is prachtig in deze mooie kleuren, helemaal in jouw straatje, denk ik!
    Leuk dat je zoveel mensen hebt ontmoet op de beurs.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Danoesja, weer een prachtige kaart hoor! Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.Mooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so fab Danoesja ! love the design and softness
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ..en in het echt is hij nog vééél mooier...zelluf gezien whahaha...
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is sooo beautiful and sweet! I just love your lovelies flowers! Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via Miranda kom ik op jouw blog terecht ;) . Wat een mooi kaartje in deze prachtige pasteltinten! Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad op de beurs . Geniet nog maar lekker eventjes na zou ik zeggen.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Danoesja met je mooie naam
    Ik vond het zo leuk om jullie in het echie gezien te hebben, het was helemaal vertrouwd, zo gezellig.
    Schitterend is je kaart, lieve pastel kleuren en zo mooi gemaakt.
    Slaap lekker lieve Danoesja.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo mooi, zo zacht in pastel...prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie kaart in een mooie kleuren combi. Mooie details en de vlinder vind ik prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een prachtige kaart! Alles past zo prima bij elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen