zondag 16 september 2012

Twee kaartjes in een andere stijl

Hoi allemaal, wat gaaf dat ik al 100 volgers heb, inderdaad geinig Corrie, een heel warm welkom.
Ik heb zitten genieten van jullie lieve reacties op het kleine cadeautje voor Wendy.
Deze kaartjes heb ik gemaakt voor de dochter en zoon van vrienden, vrijdag vierden ze samen hun verjaardag. Ik dacht ik zal eens iets anders proberen, kaartjes zonder stempeltje en 3d plaatje. Ik vind ze wel aardig maar moet er toch wel aan wennen.........zijn ze niet te kaal.......mist er iets? Ik weet het niet.
 
Verder ben ik deze week bezig geweest met een heel leuk projektje, het was veel werk maar dan heb je ook wat toch. Ik laat het straks nog zien want ik wil graag weer eens proberen aan een challenge mee te doen en moet eerst nog eens uitzoeken hoe dat ook al weer moet hihihi.
Dus tot straks, lieve groetjes Danoesja.

22 opmerkingen:

  1. Het is idd iets heel anders dan we van je gewend zijn maar daarom niet minder mooi, ik vind het zelf persoonlijk altijd wel leuk om eens iets anders uit te proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Ik vind ze helemaal niet kaal, juist lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes zijn het geworden, en proficiat met je 100 volgers.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee joh,juist leuk,afwisseling van spijs doet eten toch?!Gefeliciteerd met je 100 volgers enne,ben nu wel nieuwsgierig hoor;) liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 2 hele leuke kaarten geworden

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Danoesja met je 100 volgers.Vind je kaartje allebei erg leuk en weer eens iets anders.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk is dat hé om zoveel volgers te hebben, maar meis je maakt dan ook prachtige kaarten en creaties en je bent een lieverd. En je kaarten nou ik vind er eigenlijk helemaal niets mis mee, ik vind ze wel heel mooi eerlijk gezegd, maar we zijn vaak te kritisch op ons eigen werk, ik herken het wel hoor hahaha, zal ik nog dit, zal ik nog dat ..... ze zijn mooi hoor Danoesja.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks niet kaal, super leuk en hip juist Danoesja en ik kan niet wachten tot we te zien krijgen wat je nu weer hebt gemaakt. Al die "klei"dingetjes van je zijn ook zooo gaaf!!!!!!!!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is inderdaad een hele andere stijl, maar ik vind ze wel heel mooi en fleurig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze helemaal niet te kaal, ze zijn prachtig en leuk bedacht! Ik heb vandaag ook een kaartje gemaakt zonder bloemen voor Anita maar ik vind hem zo gewoon af (komt later op mijn blog :D).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes Danoesja!!
    Ben heel benieuwd naar je projectje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn het weer geweldige kaartjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooooooooooooo wat een mooie kaartjes! Soms moet je ook eens iets anders proberen he!
    Bedankt voor je lieve compliment heerlijk om te lezen.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn beide erg mooi, Danoesja!!En ook vrolijk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enne, ik mis niets hoor. Ze zijn gewoon anders dan anders. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Danousja,dit is mijn eerste berichtje naar jouw ik hoop dat er nog veel mogen volgen,maar dan moet jij wel iets laten zien hè!!!
    Ik vind je kaarten prachtig,ik begrijp je ook wel soms denk je wat is mijn kaart kaal ,maar en ander vind dat juist niet,ze zijn zo heel mooi ,dus niets meer aan doen
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn mooi en zeker niet te kaal! Het hoeft niet altijd vol te staan om mooi te zijn zie je maar!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind ze niet te kaal hoor, zijn juist hartstikke leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige kaarten, ik vind ze helemaal niet kaal.
    Gefeliciteerd met je 100 volgers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Danoesja ik hoef niet veel over je kaartjes te zeggen want wat ik ook over de kaartjes wil zeggen is al door de andere gezegd dus met één woord mooi.Proficiat met je 100 volgers!!!ben zeer benieuwd naar je projectje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je kaartjes erg mooi geworden hoor!
    Niets meer aan doen! Gefeliciteerd met je 100 volgers!

    Liefs, Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, tja, we zijn nu eenmaal gewend om er veel op en bij te plakken he Danoesja. Ik vind deze kaartjes in ieder geval ook erg mooi!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen