maandag 19 maart 2012

TILDA MET VLINDER

Gistermiddag heb ik heerlijk zitten kleuren met derwentpotloden - flexmarkers en twinkling H2O`s. Met de derwentpotloden gaat me best goed af omdat ik dit al best lang doe, daar heb ik dit kaartje ook mee gemaakt. De flexmarkers en twinkling H2O'`s vraagt nog veel oefening.
Ik vind het een vrolijk kaartje geworden, alleen de bloem had ik achteraf beter in het blauw moeten doen, helaas zat alles er al op. Het designpapier is van Marianne Design (pale pastels), de stansen zijn creatables en bloem van Crealies, hoekpons van Martha Stewart, verder nog de parelpen op de vlinder gebruikt. Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is, (ook dat word nog oefenen).
Deze week nog lekker genieten van het mooie weer en af en toe nog oefenen met het kleuren.
En voor iedereen, als je de kans heb geniet van de zon.
Groetjes Danoesja.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk vrolij voorjaarskaartje, schattige kleurtjes.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vast geen straf, oefenen met kleuren! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje heb je gemaakt, de kleurtjes zijn prachtig!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, wat een heerlijk lief kaartje is dit, mooi van kleur ook.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen